کلش اف کلنز

دانلود رایگان نسخه های هک شده کلش اف کلنز

اپدیت جدید نسخه هک شده کلش اف کلنز7.65.2 (FHx-Clash of Clans)

اپدیت 94/02/14

نسخه پنجم (FHx-Clash of Clans)

7.65.2

هک کلش اف کلنز

به روز رسانی:

  • پکا کینگ  (Peeka king)
  • جاینت کینگ (Giant King) 
  • گوبلین کینگ (goblin king
  • دراگون کینگ(Dragon King)  

     برج دراگون

     برج جادوگر، برج های جدید آرچر، برج بربرها ..

     اسلات جدید  کمپ

    آیتم جدید: SWEEPER AIR 


    برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

    دوستان توجه کنید اگر برای ورود مشکل داشتید  با  ف*ی*ل&ت*ر*ش*ک&ن تست کنید 



    حجم :43 مگابایت
     نیاز به روت: خیر
    فرمت : apk  


    ۹۴/۰۲/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
    NK MNO

    نظرات (۸)

    عالیییییییییییییی
    برنامه های شما واقعا عالیه مرسی
    چطوری اس لطفاَراهنمایی کنید
      سلام تو که بهترین وب رو داری به خدا میای شریکی کار کنیم والله من میتونم کمکت کنم خیلی قوی و هیچ پولی هم نمیگیرم از سود وب فقط دوست دارم تو یه وبلاگ به ابن قدرت کمکی باشم اگه دوست داشتی بیا تو وبلاگم بهم بگو 
    سلام بازی از من مینویسه ورژن قدیمیه
    علیرضا فراهانی
    خواهشا راهنمایی کنید چجوری باید دانلود کنم  خواهش میکنم اون بالا دانلود هم میزنم بعد میره توی سایت uploadboy بلد نیستم چجوری دانلود کنم کمک کنید!!
    KHILI 
    KHOOOB
    خیلی خوووووووووووب
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی